minimalizmus a hétköznapokban

Többé-kevésbé

Többé-kevésbé

Mosószer helyett

2017. november 14. - mihalyedina

Pár napja egy ismerősöm kiposztolta a mosószer kollekciót a fürdőszobájukból: különböző mosóporok, folyékony mosószerek fehérre, színesre, feketére, színfogó kendő, öblítők többféle illatban, meg néhány olyan termék, amikről fogalmam sincs, micsodák.  A legtöbb flakonra rászáradva az a jellegzetes trutyi, ami annak idején az én mosógépemet is beborította belülről.

Gondolkoztam, visszaküldjem-e az én gyűjteményemet a fürdőszobából, de nem tettem, mert nem szeretem a térítést és nyomulást. Úgyhogy csak itt mutatom meg:

20171114_091440.jpg

Ennyi.

Volt ez némileg több is, normálisan az eszköztár része lenne a mosószappan, amit lereszelve a mosószódához keverünk a színeseknél, valamint a marhaepe szappan, amit folttisztításra használok, de ezek elfogytak, és hetek óta nem jutok el a Zöldboltba, hogy pótoljam őket. De így sem történt semmi rossz a ruháinkkal: tökéletesen tiszták, frissek, illatosak, nem szürkülnek, nem fakulnak, nem ecetszagúak. Pedig, mivel nincsen sok, elég gyakran mosom őket. Ha csak lehet, kint szárítom, a ruhás fiókjaimban pedig egy-egy szappant tartok későbbi felhasználásig, aminek az illata még hozzátesz a levendulaolaj diszkrét illatához. Egy 2 kg-s mosószóda 635 forint, egy liter ecet 200-250 forint, ez sok-sok hónapig elég gyakori mosás mellett is, mert nagyon kevés kell belőlük.

(Mosószódából és mosószappanból lehet kipróbált, szuperül működő folyékony mosószert is készíteni, így. Én ehhez lusta vagyok, és tök jól bevált a cucc önmagában is, de ha valaki biztosra szeretne menni, ez egy jó recept!)

A bejegyzés trackback címe:

https://tobbekevesbe.blog.hu/api/trackback/id/tr10013270227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása